Zareklamuj swoją firmę i zdobądź klientów! Ale w jaki sposób...? [wtorek, 21 grudnia godz. 10.00-13.00]

Marzenie każdego właściciela firmy: szybka reklama, dużo płacących klientów. Teoretycznie wszystko jest bardzo proste, ale jak przychodzi do praktyki to okazuje się, że nie zawsze chodzi o płatną reklamę czy funpage w social mediach. Co więc zrobić, żeby się wyróżnić i znaleźć swoją niszę? Gdzie możemy szukać klientów? Czy tylko płatne kanały dobrze konwertują? Zapraszam Was na praktyczny warsztat bazujące na metodyce opisanej w Traction przez Gabriela Weinberga i Justina Maresa. Metodologia jest konkretna i sprawdza się w innowacyjnych firmach na całym świecie, więc z pewnością sprawdzi się też u Ciebie. Jeżeli chcesz: wykorzystywać kanały komunikacji, których nie znają Twoi konkurenci, zwiększyć ich skuteczność, prowadzić skuteczne akcje marketingowe z wykorzystaniem narzędzi i liczb, to ten warsztat jest dla Ciebie. Spotkanie skierowane jest wyłacznie do absolwentów i uczestników bieżącej edycji Innovation Coach. Liczba miejsc ograniczona, obowiązuje kolejność zgłoszeń.

 

Marzenie każdego właściciela firmy: szybka reklama, dużo płacących klientów. Teoretycznie wszystko jest bardzo proste, ale jak przychodzi do praktyki to okazuje się, że nie zawsze chodzi o płatną reklamę, czy funpage w social mediach. Co więc zrobić, żeby się wyróżnić i znaleźć swoją niszę? Gdzie możemy szukać klientów? Czy tylko płatne kanały dobrze konwertują? Zapraszam Was na praktyczny warsztat bazujące na metodyce opisanej w Traction przez Gabriela Weinberga i Justina Maresa. Metodologia jest konkretna i sprawdza się w innowacyjnych firmach na całym świecie, więc z pewnością sprawdzi się też u Ciebie. Jeżeli chcesz: wykorzystywać kanały komunikacji, których nie znają Twoi konkurenci, zwiększyć ich skuteczność, prowadzić skuteczne akcje marketingowe z wykorzystaniem narzędzi i liczb, to ten warsztat jest dla Ciebie. Spotkanie skierowane jest wyłacznie do absolwentów i uczestników bieżącej edycji Innovation Coach. Liczba miejsc ogranczona, obowiązuje kolejność zgłoszeń.

Agenda spotkania:
1. Przedstawienie i omówienie kanałów marketingowych  wraz z przykładami innowacyjnych firm, które z nich korzystały.

2. Stworzenie narzędzia do monitoringu rezultatów poszczególnych kampanii marketingowych.
3. Wspólny brainstorming akcji przyporządkowanych do konkretnych kanałów.
4. Przyporządkowanie akcji do typu innowacyjnego biznesu.

Nabór potrwa do poniedziałku, 20 grudnia do godz. 16.00. Organizator zastrzega sobie wcześniejsze zakończenie rejestracji, jeśli liczba dostępnych miejsc zostanie wypelniona.

Bio: Natalia Świrska-Załuska – od niedawna Startup Program Manager w regionie centralnej i wschodniej Europy. Wcześcniej założycielka i CEO startupu Ada — sztucznej inteligencji na rynku nieruchomości pomagającej wyceniać mieszkania i przygotowywać raporty nt rynku nieruchomości. Skończyła finanse po angielsku na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu. Aktywna działaczka Female Founders Poland. Zdobyła tytuł Bizneswoman Roku 2016 organizowanego przez Sukces Pisany Szminką i PwC. W październiku 2017 znalazła się na prestiżowej liście Forbesa „30 under 30” — pierwszym polskim wydaniu pokazującym przedsiębiorców poniżej 30 roku życia, którzy w biznesie podbijają świat. W 2018 i 2019 roku znalazła się w raporcie „55 Kobiet w świecie nowych technologii”, a w 2020 została wyróżniona przez redakcję My Company, jako jedna z 21 wpływowych kobiet w biznesie. Niedawno pojawiła się w raporcie 200 kobiet w świecie nowych technologi, które zmieniają standardy tej branży.  Prywatnie pasjonatka przyrody i chodzenia po górach.