Zachęcamy do rejestracji na kolejny, bezpłatny warsztat dedykowany uczestnikom i absolwentom projektu Innovation Coach. Warsztat będzie poświęcony tematyce badań rynku i testowaniu produktów. Spotkanie odbędzie się we wtorek, 8 listopada br. w godz. 10:00-13:00, w formule on-line i będzie miało interaktywny charakter. Liczba miejsc ograniczona, obowiązuje kolejność zgłoszeń.
Zachęcamy do rejestracji na kolejny, bezpłatny warsztat dedykowany uczestnikom i absolwentom projektu Innovation Coach. Warsztat będzie poświęcony tematyce badań rynku i testowaniu produktów. Spotkanie odbędzie się we wtorek, 8 listopada br. w godz. 10:00-13:00, w formule on-line i będzie miało interaktywny charakter. Liczba miejsc ograniczona, obowiązuje kolejność zgłoszeń.
Badania rynku i opinii to metody i techniki, które rozwinęły się po tym jak w 1935 roku George Gallup założył pierwszy taki instytut na świecie i dzięki badaniu na reprezentatywnej próbie przewidział wynik wyborów prezydenckich w USA (wcześniej stosowano ankiety umieszczane w prasie). Dzięki połączeniu sondaży z metodami statystycznymi nauczono się robić badania reprezentatywne i poznawać opinie milionów ludzi po zbadaniu zdania kilkuset lub kilku tysięcy respondentów.
Agenda
Nabór potrwa do 7 listopada do godz. 12.00 lub do wyczerpania miejsc!
Warsztat poprowadzi Edward Korbel
Zajmuje się badaniami rynku i opinii od ponad 20 lat. Kilkanaście lat pracował działach badań w domach mediowych oraz w agencjach badań rynku i opinii. Były to firmy takie jak Mindshare, Starcom, Dentsu, TV Wisła, TVN, PBI, VML. Główna specjalizacja to media, komunikacja i reklama. Jednak pracował dla prawie każdej branży gospodarki i w ramach rynku B2C jak i B2B. Zwolennik nowych technologii w badaniach rynku i opinii jak i dbałości o ludzki wymiar kontaktu z respondentami.