Jak prowadzić badania rynku i testować produkty? [wtorek, 8 listopada, godz. 10:00-13:00]

Zachęcamy do rejestracji na kolejny, bezpłatny warsztat dedykowany uczestnikom i absolwentom projektu Innovation Coach. Warsztat będzie poświęcony tematyce badań rynku i testowaniu produktów. Spotkanie odbędzie się we wtorek, 8 listopada br. w godz. 10:00-13:00, w formule on-line i będzie miało interaktywny charakter. Liczba miejsc ograniczona, obowiązuje kolejność zgłoszeń.

Zachęcamy do rejestracji na kolejny, bezpłatny warsztat dedykowany uczestnikom i absolwentom projektu Innovation Coach. Warsztat będzie poświęcony tematyce badań rynku i testowaniu produktów. Spotkanie odbędzie się we wtorek, 8 listopada br. w godz. 10:00-13:00, w formule on-line i będzie miało interaktywny charakter. Liczba miejsc ograniczona, obowiązuje kolejność zgłoszeń.

Badania rynku i opinii to metody i techniki, które rozwinęły się po tym jak w 1935 roku George Gallup założył pierwszy taki instytut na świecie i dzięki badaniu na reprezentatywnej próbie przewidział wynik wyborów prezydenckich w USA (wcześniej stosowano ankiety umieszczane w prasie). Dzięki połączeniu sondaży z metodami statystycznymi nauczono się robić badania reprezentatywne i poznawać opinie milionów ludzi po zbadaniu zdania kilkuset lub kilku tysięcy respondentów.

Agenda

  1. Co dają badania rynku i opinii, rodzaje badań rynku i opinii
  2. Reprezentatywność badań
  3. Jakie badania może zrobić firma w ramach własnych zasobów
  4. Jakie badania można zrobić dzięki ogólnodostępnym danym
  5. Jakie badania można zrealizować komercyjnie we współpracy z agencjami badań rynku i opinii

Nabór potrwa do 7 listopada do godz. 12.00 lub do wyczerpania miejsc!

Warsztat poprowadzi Edward Korbel

Zajmuje się badaniami rynku i opinii od ponad 20 lat. Kilkanaście lat pracował działach badań w domach mediowych oraz w agencjach badań rynku i opinii. Były to firmy takie jak Mindshare, Starcom, Dentsu, TV Wisła, TVN, PBI, VML. Główna specjalizacja to media, komunikacja i reklama. Jednak pracował dla prawie każdej branży gospodarki i w ramach rynku B2C jak i B2B. Zwolennik nowych technologii w badaniach rynku i opinii jak i dbałości o ludzki wymiar kontaktu z respondentami.